Meldpunt gedupeerde CBAI
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boltjes en curator

Ga naar beneden

Boltjes en curator Empty Boltjes en curator

Bericht van Yvette do jun 21, 2012 2:03 pm

Beste lezers,

Dhr. Boltjes verklaart aan de curator dat hij failliet is gegaan vanwege openstaande bedragen die door zijn clienten niet zijn voldaan!! Het gaat hier om kosten die sinds 2010 vooraf betaald dienden te worden. Bij mijn weten heeft iedereen gewoon deze kosten betaald, zonder vooruit betaling geen dossier!!!
Tot onze verbazing blijken er nog nieuwe slachtoffers gemaakt te zijn, terwijl ze niet te bereik waren voor bestaande klanten, en inmiddels ook het faillisement was aangevraagd. Hoezo geen kwade opzet???? Lees onderstaande berichten.







U bevindt zich hier: Home Incassobureau Overijssel Incassobureau Zwolle CBAI BV










Share

CBAI BV

Postbus 1045
8001BA Zwolle
Nederland


Telefoon: 08800071500
Fax: (+31) 0880071501
Website: http://www.cbai.nl

4

Gemiddelde waardering uit 40 stemmen






Bedrijfsomschrijving

HET CBAI IS ER VOOR U OM:

- achterstallige partneralimentatie te incasseren;
- achterstallige kinderalimentatie te incasseren;
- achterstallige kosten en/of bijdragen te incasseren;

Ook kunt u ons inschakelen als er na de scheiding nog financiële afwikkelingen zijn overeengekomen c.q. bekrachtigd zijn welks nog niet zijn afgeregeld.

Wij kunnen de incasso ter hand nemen op mensen die woonachtig zijn:

- in Nederland
- in Vlaanderen (België)
- op de Nederlandse Antillen - Bonaire, Curaçao, Saba, Sint Eustatius & Sint Maarten
- en op Aruba


Kenmerken


Diensten:


Incasseren van achterstallige alimentatie



Recensies
Plaats een recensie


29 februari 2012 | j simons
na 2 jaar nog geen geld en echtscheidings papieren weg
na 2 jaar nog geen cent gezien wel betaalt ben nu met lbio bezig maar zonder mijn papieren kom ik ook nergens en het nadeel dadelijk andaer half jaar almitatie weg wat corupt



Waardering:
2.0




20 juni 2011 | Scarabe
Fraudeurs ten top

Het CBAI heeft een paar jaar geleden alimentatie voor mij weten te innen in het buitenland; was een vak apart. Maar toen het uiteindelijk op betaling via de deurwaarder uitkwam, hebben ze belachelijk veel geld achterover gedrukt. Op mijn herhaaldelijk vragen om een specificatie van de kosten kreeg ik geen antwoord. Daarna waren ze niet meer bereikbaar, niet telefonisch, per mail. Mijn eerste grosse hebben ze nog steeds, maar ik heb inmiddels een tweede gekregen van de Rechtbank. Ik hoop echt, dat ze nu aangepakt worden en gestopt worden met hun frauduleuze praktijken. Lekker makkelijk om geld te 'innen' bij een groep, die het al moeilijk heeft. En daarna niet meer te traceren zijn? We moeten met zn allen alles op alles zetten om hen aan de schandpaal te nagelen.





nihil





teveel om op te noemen



Waardering:
2.0




23 maart 2011 | Y.Lijnbach
CBAI maakt nog iedere dag slachtoffers

Op het Meldpunt Gedupeerde CBAI melden zich nog iedere dag nieuwe slachtoffers, het zijn er nu ruim 70. Sinds augustus zijn ze telefonisch niet meer te bereiken, het postadres is opgeheven, zijn gewoonweg onbereikbaar. Helaas wordt er nog wel steeds alimentatie door ze geint. Maar klanten ontvangen al maanden niets, behalve hoge rekeningen van deurwaarders en dossierkosten. Ook dit klopt niet want deze kosten zijn al bij de alimentatieplichtige verhaald. Conclusie: CBAI niet doen, je wordt er alleen maar armer van en door dat ze je originele grosse in handen hebben kun je ook de incasso voor je achterstallige alimentatie nergens anders meer onderbrengen. Wat weinig mensen weten is dat je helemaal niet afhankelijk bent van het CBAI of LBIO. Met je originele grosse kan ieder willekeurig incassobureau overgaan tot inning en dit met 5 jaar terugwerkendekracht.





Géén, alleen maar mooi woorden die ze niet nakomen.





Ze incasseren maar betalen niet uit aan client. Ze doen helemaal niets en laten alles op zijn beloop waardoor achterstand oploopt. Ze sturen hoge rekeningen zonder iets te doen en als je eenmaal betaald hebt verneem je nimmer meer van ze. Ze houden je originele grosse, waardoor je je incasso nergens anders kan onderbrengen. Maar het gevaarlijkste is nog dat diegene die in bezit is van je originele grosse ongevraagd misbruik kan blijven maken en kan blijven incasseren zonder dat je ooit een cent ziet.



Waardering:
2.0




22 maart 2011 | een van de zoveel slachtoffers
CBAI is waardeloos

ook ik ben de pineut van het CBAI. mooie website met mooie woorden. maar trap er niet in. er is geen contact met hun mogelijk. ongelofelijk dat je zo met mensen om gaat. wij hebben het geld hard nodig en komen door het stomme CBAI nu in de financiele moeilijkheden. Meneer Boltjes wat is dit in godsnaam voor een bedrijf dat je runt. rond uit slecht. Mensen die een bedrijf zoeken die alimentatie innen ga NIET met het CBAI in zee, maar kies voor het LBIO. maak niet de zelfde fout als ons allemaal.





GEEN 1





Het hele bedrijf is een minpunt.



Waardering:
2.0




05 januari 2011 | Carola
ook opgelicht

CBAI heeft mij op hoge kosten gejaagd zonder daarvoor duidelijk vooraf te waarschuwen. Het heeft mij ruim 1200 euro gekost aan dossier en deurwaarderskosten en heb nog geen cent alimentatie ontvangen. Op de vraag mij de orginele grosse retour te zenden zodat ik bij LBIO nieuwe procedure kan starten wordt niet gereageert.


Waardering:
2.0




17 december 2010 | Ilse
Schofterig

CBAI doet helemaal niets voor je. Ik wacht al ruim een jaar op mijn eerste geld. Je krijgt wel een hele hoge rekening van ze. Telefonisch kan je ze niet benaderen en op post en mail reageren ze niet. Het lijkt wel of ze van de aardbodem zijn verdwenen de laatste maanden.





Het is 1 heel groot min punt



Waardering:
2.0




30 september 2010 | sanny
opgelicht..

Ook ik ben opgelicht door cbai..probeer nu stappen te nemen tegen ze,en hoop dat ik het ontvangen geld alsnog krijg. Nu ze bij het cbai in de gaten hebben dat ze "betrapt"zijn willen ze van mij geld!! Daar spoort echt iemand niet helemaal of kan ik beter schrijven helemaal niet!





geen





teveel



Waardering:
2.0




29 september 2010 | Anita
geen reactie op mail

Ook ik ben al een jaar bezig vanaf oktober en heb nog geen cent mogen ontvangen vanaf april vraag ik elke maand hoe de vorderingen zijn, maar krijg geen antwoord en de telefoon word niet opgenomen.Ik ben er overspannen van,nog meer ellende.





Dit kunnen ze mensen niet aandoen het is toch al zo moeilijk.



Waardering:
4.0




01 september 2010 | Trudy
Voordeel van de twijfel??

Misschien zijn het geen oplichters maar door hun zeer on-professionele aanpak veroorzaken ze meer ellende en frustratie voor mensen in een toch al zo haggelijke situatie! Ik wacht ook nog steeds op voortgangs berichten en natuurlijk...op het door hun ontvangen geld!





geen





teveel



Waardering:
2.0




27 augustus 2010 | mod
meldpunt incassofraude

Het is van groot belang dat alle gedupeerde zich melden op het meldpunt incassofraude om gezamelijk in actie te komen, middels deze link kom je op het forum: https://incassofraude.actieforum.com Na je aanmelding en berichtje zal dan zo spoedig mogenlijk contact met je worden opgenomen


Waardering:
2.0




27 augustus 2010 | anouk
Geen reactie

Alles is op papier rond en nu wacht ik al een maand op het geld. Telefoontjes worden niet opgenomen, op de mail word niet gereageerd, en per post krijg ik ook geen reactie. Ik heb een advocaat ingeschakeld.





w





v



Waardering:
4.0




27 augustus 2010 | Y.Lijnbach
meldpunt incassofraude

Met deze mensen komen we geen stap verder, meld je aan op het forum. https://incassofraude.actieforum.com


Waardering:
2.0




26 augustus 2010 | Yvette Lijnbach
Opgelicht door CBAI

Ook ik ben de dupe geworden van het CBAI, maandag heb ik een afspraak bij de politie om aangifte te doen van oplichting. Rechtbijstand gecontacteerd. Met mij zijn ze nog niet klaar, laat het er niet bij zitten


Waardering:
2.0




26 augustus 2010 | M.Reijnders
Oplichters zijn het

Zijn zeker oplichters, denk niet dat we nog een cent zien . Ik roep op iedereen die hier een recensie geplaatst heeft contact met mij op te nemen .Zijn meer te weten gekomen. nogmaals mijn e-mailadres is dennis_woman@hotmail.com.hoe meer mensen zich melden des te sterker staan we.





geen





teveel



Waardering:
2.0




26 augustus 2010 | anoniem
Pay back time

Waar zouden ze zelf nu te incasseren zijn?Iemand tips en suggesties om hier op grote schaal iets aan te doen????,ben nl zeer zwaar gedupeerd door deze 2 personen


Waardering:
2.0




26 augustus 2010 | Taco de Graaf
Honden zijn het

Na 3 maanden wel gestort te hebben, word er momenteel op geen enkele wijze nog contact opgenomen.........Dit is een malafide organisatie.........er zit niks anders op dan aangifte te doen tegen dit bedrijf......





0





Alles, maar dan ook alles, helaas hebben ze nu de verkeerde genaaid...........it's payback time



Waardering:
2.0




26 augustus 2010 | Papenburg
Oplichters

Deze mensen houden je aan het lijntje, incasseren wel maar betalen niet uit. Net de adreschek gedaan, en wat blijkt...het kantoorpand staat te huur, dus met de noorderzon vertrokken, die hufters. Ik roep iedere klant op om aangifte te doen en het contract te beindigen





geen





te veel



Waardering:
2.0




25 augustus 2010 | M.Reijnders
cbai gaat er met ons geld vandoor





geen een





Dhr Boltjes gaat met ons geld op vakantie. Iedereen oproepen die ook gedupeerd is zich te melden.E-mailadres is dennis_woman@hotmail.com.Ik geef ze 2 dagen de tijd om geld op mijn rekening te storten anders juridische stappen.



Waardering:
2.0




24 augustus 2010 | anoniem
Zeer slecht bedrijf





nix





Hele werkwijze



Waardering:
2.0




24 augustus 2010 | anoniem
Oplichting

CBAI liegt alles bij elkaar,nemen telefoon niet op,beantwoorden mails niet,geven iedereen de schuld,maar blijkt dat ze zelf geld al lang binnen hebben.achterstand van 16 maanden is geen uitzondering!Advokaat nodig om ze aan het werk te zetten,resultaat meer kosten dan er binnen komt. Schandalig bedrijf!!!!





Helemaal nix





Hele manier van werken



Waardering:
2.0




24 augustus 2010 | Marion Reijnders
cbai flut !!!!





Ik ben ook klant van het cbai al enkele jaren.De eerste jaren betaalde zij keurig op tijd ,maar de laatste maanden moest ik steeds maar bellen om mijn geld te krijgen,steeds ander smoesje. Ex betaald op tijd maar van hun hoor je niks. de Alimentatie van aug. heeft mijn ex al op 28 juli naar cbai overgemaakt. Toen had het cbai vakantie. kon je alleen contact vis e-mail of schriftelijk. Telefonisch kun je hun niet bereiken . nu ook niet meer via e-mail.Alleen maar schriftelijk.Nou dat schiet lekker op.We hebben nog steeds van aug. niks ontvangen.Het interessert hun blijkbaar niks dat je door hun in de problemen komt. Je schakelt hun juist in om je alimentatie op tijd te krijgen en nu houden zij het vast.Maar het wordt je wel gewoon ingehouden door je uitkeringsainstantie,Mijn dochter kan hierdoor ook haar huur niet betalen. en ook ik kom in de problemen. Wat kunnen we hieraan doen om deze instantie aan te pakken en toch ons geld te krijgen.Reacties naar Dennis_woman@hotmail.com























Share




faillisement aanvraag al liep.
Zie deze link:http://www.incassobureau-gids.nl/cbai-bv-zwolle/03110440404110,

weer iemand die vooruit betaald heeft aan het CBAI voor een nooit ontvangen service. En Boltjes maar beweren dat het geen opzet was en dat de alimentatie gerechtigden hem niet betaald hebben. Echte
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum