Meldpunt gedupeerde CBAI
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Curator CBAI

+3
123
kippie67
Yvette
7 plaatsers

Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Curator CBAI

Bericht van Yvette ma sep 19, 2011 10:06 pm

CBAI is failliet verklaard!!!

Wij raden een ieder aan contact op te nemen met de curator, voor terug vragen van grosse en melding te maken van de niet ontvangen betalingenen.

Dhr. mr. M.G.F.A. JanssenKantoor
Trip Advocaten & Notarissen
Alle dossiersBezoekadres:Zoom 2 , 9405 PS te ASSEN
Postadres:Postbus 300 , 9400 AH te ASSEN
Telefoonnummer:0592-393333
Faxnummer:0592-393300
E-mail adres:assen.advocaat@triplaw.nl
Website:http://www.triplaw.nl
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van kippie67 do dec 15, 2011 12:52 am

ik heb contact gehad met dhr glas van het kantoor trip.. deze gaf aan jammer maar helaas .. geld krijg je niet.. en hoe nu verder?

kippie67
beginner
beginner

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van 123 do dec 15, 2011 8:28 pm

Zie je inbox!!

123
moderator
moderator

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van 123 wo jan 25, 2012 1:53 pm

Zie hier het verslag :
http://www.insolvensys.nl/Faillissementsverslag/Centraal-Bureau-Alimentatie-Incasso-B-V-/ass.11.213.F.V.01

123
moderator
moderator

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van marijke den otter do feb 02, 2012 10:31 pm

Ook ik ben een gedupeerde,ik heb nog geld tegoed maar ben ook mijn grosse kwijt.Heb nl heel graag mijn grosse terug,hoe krijg ik die terug. Gr Marijke

marijke den otter
beginner
beginner

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 02-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van Gaya za jun 16, 2012 9:04 am

Ik ben net op zoek geweest naar inning kinderalimentatie.

Daar kom ik op deze site: http://www.nlai.nl/.

Bij het doorlezen van de site lijkt de hele handelswijze sterk op die van het CBAI. Heeft iemand hier meer informatie over?

Gaya
5 sterren
5 sterren

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van 123 za jun 16, 2012 1:11 pm

Als je even goed leest en kijkt welke deurwaarder hierachter zit zie je hoe het CBAI in het begin ontstaan is,helaas is het nog steeds zo dat er bedrijven zich willen verrijken door de financiele ellende van mensen die in de problemen komen door dat hun expartners hun verantwoording wb financiele verplichtingen niet nakomen.De enige raad die ik kan geven is:Ga niet in zee met bedrijven die willen verdienen aan je maar ga naar het LBIO

123
moderator
moderator

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van Yvette vr jun 22, 2012 8:58 am

CBAI is ooit in een verleden onderdeel geweest van Pranger, kort geleden verscheen het AIN, wederom onderdeel van Pranger. Nu is AIN nergens meer te vinden en er weer een nieuwe naam aan de horizon verschenen NLAI. Wat mijn aandacht trekt is dat het logo van AIN en NLAI exact hetzelfde is.......
Is NLAI onderdeel van Pranger? Is dit een nieuw begin van het reeds overleden CBAI maar dan onder een andere naam? Is Boltjes de zondebok van Pranger? Ik weet het niet maar het zet me wel aan het denken.
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van 123 di jul 10, 2012 11:30 am

De datum van het 3e verslag wb faillissement nadert,
Ik ben benieuwd naar de onderzoeken
Wat mij het meest frustreert is de opmerking dat meneer enkele maanden naar de muur heeft zitten staren,opzet of wanbeleid.dit duo heeft er wel voor gezorgd dat velen jaren of maanden radeloos naar het plafond hebben liggen staren en zover in de problemen zijn gekomen dat enkelen dit met een wanhoopsdaad hebben trachten op te lossen en wel door zichzelf van het leven te beroven.wie zijn hier nu de slachtoffers????


Laatst aangepast door 123 op wo jul 11, 2012 11:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt

123
moderator
moderator

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van Gaya di jul 10, 2012 11:34 am

Wanneer is die datum en mogen wij ook komen. Want het is vakantie en wil wel weten hoe het gaat lopen.

Gaya
5 sterren
5 sterren

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van Yvette di jul 10, 2012 1:28 pm

123 schreef:De datum van het nieuwe verslag wb faillissement nadert,
Ik ben benieuwd naar de onderzoeken
Wat mij het meest frustreert is de opmerking dat meneer enkele maanden naar de muur heeft zitten staren,opzet of wanbeleid.dit duo heeft er wel voor gezorgd dat velen jaren of maanden radeloos naar het plafond hebben liggen staren en zover in de problemen zijn gekomen dat enkelen dit met een wanhoopsdaad hebben trachten op te lossen en wel door zichzelf van het leven te beroven.wie zijn hier nu de slachtoffers????

En ook het feit dat er bij de curator niets bekend is van de hele groep gedupeerde, dit terwijl er een hele stapel aangiftes liggen bij politie en justitie.....
Je zou toch denken dat zowel de curator en justitie op de hoogte moeten zijn van alles rondom Boltjes!
Ik weet het niet hoor, maar blijkbaar kijkt en luisterd de curator alleen maar naar Boltjes en zullen de slachtoffers hem een worst zijn!
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van jolandakraaipoel di jul 10, 2012 9:40 pm

Nieuwe datum? Ik weet hier niets van.. Kun je mij updaten?

jolandakraaipoel
beginner
beginner

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 14-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van jolandakraaipoel di jul 10, 2012 9:49 pm

Als pranger er achter zit... Hoe kan dit nou?
Is dit waar of niet?

jolandakraaipoel
beginner
beginner

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 14-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van 123 di jul 10, 2012 10:17 pm

Gaya schreef:Wanneer is die datum en mogen wij ook komen. Want het is vakantie en wil wel weten hoe het gaat lopen.

Volgens het 2e faillissementsverslag is dit op 25 juli

123
moderator
moderator

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van 123 di jul 10, 2012 10:18 pm

jolandakraaipoel schreef:Nieuwe datum? Ik weet hier niets van.. Kun je mij updaten?

volgens het 2e faillissementsverslag is dit op 25 juli

123
moderator
moderator

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van Gaya wo jul 11, 2012 9:42 am

Het is dus eigenlijk gewoon een faillissement en meneer Boltjes kan na 3 jaar gewoon opnieuw starten.

Schandalig de de curator niets weet van alle slachtoffers. Maar goed de officier van justitie is er wel mee bezig begrijp ik, dus rustig afwachten wat daar uit komt.

Gaya
5 sterren
5 sterren

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van Yvette wo jul 11, 2012 10:07 am

Gaya schreef:Het is dus eigenlijk gewoon een faillissement en meneer Boltjes kan na 3 jaar gewoon opnieuw starten.

Schandalig de de curator niets weet van alle slachtoffers. Maar goed de officier van justitie is er wel mee bezig begrijp ik, dus rustig afwachten wat daar uit komt.

Met rustig afwachten komt het niet niet goed! Daar zijn alle problemen mee ontstaan, iedereen heeft rustig zitten afwachten!!!
Curator houd zich alleen bezig met faillisement, maar niet met oplichting. Maar zou graag van je willen weten waar de officier van justitie mee bezig is daar ons niets bekend is.
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van Gaya wo jul 11, 2012 10:20 am

Yvette schreef:
123 schreef:De datum van de nieuwe zitting nadert,
Ik ben benieuwd naar de onderzoeken
Wat mij het meest frustreert is de opmerking dat meneer enkele maanden naar de muur heeft zitten staren,opzet of wanbeleid.dit duo heeft er wel voor gezorgd dat velen jaren of maanden radeloos naar het plafond hebben liggen staren en zover in de problemen zijn gekomen dat enkelen dit met een wanhoopsdaad hebben trachten op te lossen en wel door zichzelf van het leven te beroven.wie zijn hier nu de slachtoffers????

En ook het feit dat er bij de curator niets bekend is van de hele groep gedupeerde, dit terwijl er een hele stapel aangiftes liggen bij politie en justitie.....
Je zou toch denken dat zowel de curator en justitie op de hoogte moeten zijn van alles rondom Boltjes!
Ik weet het niet hoor, maar blijkbaar kijkt en luisterd de curator alleen maar naar Boltjes en zullen de slachtoffers hem een worst zijn!

Al de slachtoffers die aangifte hebben gedaan moeten bericht krijgen hoe de zaak is afgerond. Daar hoor of lees ik niets van. Dan neem ik aan dat die zaak nog loopt. Dit kan een hele tijd duren. Je zou af en toe naar politie kunnen bellen hoe het met de zaak ervoor staat. Meer kan je niet doen.
De uitspraak is niet voor niets, met slechte mensen gaat het altijd goed. Die hebben namelijk geen geweten. Het systeem in NL is nu eenmaal zo dat ook die mensen hulp krijgen, heel frustrerend.

Gaya
5 sterren
5 sterren

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van Yvette wo jul 11, 2012 10:24 am

jolandakraaipoel schreef:Als pranger er achter zit... Hoe kan dit nou?
Is dit waar of niet?

CBAI is gestart door Pranger, AIN en NLAI ook.
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van Yvette wo jul 11, 2012 10:38 am

Gaya schreef:
Yvette schreef:
123 schreef:de datum van het 3e verslag wb faillissement nadert,
Ik ben benieuwd naar de onderzoeken
Wat mij het meest frustreert is de opmerking dat meneer enkele maanden naar de muur heeft zitten staren,opzet of wanbeleid.dit duo heeft er wel voor gezorgd dat velen jaren of maanden radeloos naar het plafond hebben liggen staren en zover in de problemen zijn gekomen dat enkelen dit met een wanhoopsdaad hebben trachten op te lossen en wel door zichzelf van het leven te beroven.wie zijn hier nu de slachtoffers????

En ook het feit dat er bij de curator niets bekend is van de hele groep gedupeerde, dit terwijl er een hele stapel aangiftes liggen bij politie en justitie.....
Je zou toch denken dat zowel de curator en justitie op de hoogte moeten zijn van alles rondom Boltjes!
Ik weet het niet hoor, maar blijkbaar kijkt en luisterd de curator alleen maar naar Boltjes en zullen de slachtoffers hem een worst zijn!

Al de slachtoffers die aangifte hebben gedaan moeten bericht krijgen hoe de zaak is afgerond. Daar hoor of lees ik niets van. Dan neem ik aan dat die zaak nog loopt. Dit kan een hele tijd duren. Je zou af en toe naar politie kunnen bellen hoe het met de zaak ervoor staat. Meer kan je niet doen.
De uitspraak is niet voor niets, met slechte mensen gaat het altijd goed. Die hebben namelijk geen geweten. Het systeem in NL is nu eenmaal zo dat ook die mensen hulp krijgen, heel frustrerend.

Op dit moment ligt er niets bij justitie, behalve het faillisement. Justitie heeft destijds alleen alle aangiftes door genomen en opdracht gegeven tot nader onderzoek. Dit onderzoek zal pas na afronding weer bij justitie terrecht komen. Dit is dus ook de reden dat dit alles niet bij de curator bekend is. Het is dus van groot belang dat dit onderzoek spoedig moet worden afgerond en de uitkomst hiervan bij justitie terrecht komt. Ook is het zeker van belang dat de curator ingelicht wordt over het lopende onderzoek, wat tot op heden niet het geval is. Als deze 2 zaken niet gekoppeld worden komt Boltjes er mee weg. Wij zitten dan ook weer boven op de zaak om dit te voorkomen en er zorg voor te dragen dat beide zaken in ieder geval bekend worden bij de curator en justitie vóór de faillisementzitting. In de hoop dat dit de kijk van de rechter op het faillisement veranderd er er in het faillisement mee genomen wordt dat alle gedupeerde óók schuldeisers zijn. Deze hele groep blijft nu namelijk onbekend als schuldeisers!!!
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van molly wo aug 08, 2012 3:13 pm

hallo, yvette
de curator dhr janssen is wel degelijk op de hoogte van het bedrag dat bolletje heeft geincasseerd van mijn ex-man daar ik een advocaat heb ingeschakeld en die hem een brief heeft gestuurd.,waarin het volledige bedrag instaat.

molly
beginner
beginner

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 07-07-11
Leeftijd : 66
Woonplaats : ROGGEL

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van molly zo feb 23, 2014 6:24 pm

Er is een zitting op 14 maart 2014 om `10.00 bij rechtbank Overijsel in Zwolle .Ze hebben Boltjes een dagvaading gestuurd.
Ik kan hier mijn schade nader toelichten . Zijn er nog meer mensen die daar naar toe moeten ?????? Graag zo snel mogelijk bericht

molly
beginner
beginner

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 07-07-11
Leeftijd : 66
Woonplaats : ROGGEL

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van molly ma feb 24, 2014 12:28 pm

heb vernomen dat er ongeveer 35 mensen zijn die waarschijnlijk een brief gekregen hebben voor die zitting. Het wordt voor mij een hele omslachtige reis , moet er nog over nadenken , want ik heb nauwelijks tijd om over te stappen van bus naar trein er zitten maar een paar min tussen.

molly
beginner
beginner

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 07-07-11
Leeftijd : 66
Woonplaats : ROGGEL

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van jolandakraaipoel di apr 29, 2014 4:12 pm

Waarom wist ik niets van die zitting...... Gvd.... Ik wil m zo graag aanpakken!

jolandakraaipoel
beginner
beginner

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 14-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Curator CBAI Empty Re: Curator CBAI

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum