Meldpunt gedupeerde CBAI
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI?

+2
Yvette
a
6 plaatsers

Ga naar beneden

Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI? Empty Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI?

Bericht van a di sep 07, 2010 9:13 am

Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI?

Ik nog wel....


a
2 sterren
2 sterren

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI? Empty Re: Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI?

Bericht van Yvette di sep 07, 2010 10:59 am

Voor zo ver ik weet hebben nu vier mensen, waar van ik er zelf 1 ben hun geld gehad.
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI? Empty Re: Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI?

Bericht van Ank di sep 07, 2010 12:08 pm

[quote="a"]Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI?

Ik ben ook een gedupeerde en ondanks al mijn verzoeken aan het CBAI heb ik tot heden geen reactie van hun mogen ontvangen, geen geluid en geen beeld..
Zulke mensen moeten ze opsluiten, en alle schade die de klanten lijden laten vergoeden. Ik kom door het CBAI behoorlijk in de financiele problemen. Het is nu 3 maanden dat ik geen betaling heb ontvangen.
Ik hoop spoedig reactie van het CBAI te mogen ontvangen, ik zal alvast aangifte doen bij de politie.
Groetjes Ank

Ank
beginner
beginner

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 07-09-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI? Empty Re: Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI?

Bericht van Trudy wo sep 08, 2010 7:13 pm

Hoi, Ik heb ook nog steeds geen geld gehad van het CBAI!
Het betreft bij mij de aan het CBAI voldane achterstand afbetalingen van de alimentatie die door het CBAI in afspraak met betalingsplichtige waren gemaakt!
Ook is mijn alimentatie weer niet aan mij over gemaakt door de plichtige dus moet het CBAI weer direct maatregelen nemen maar nog niets gehoord!
Ik had na het lezen van jullie berichten op dit forum Heb ik het CBAI bericht (via de mailde omdat ze telefonisch niet te bereiken zijn) de opdracht in te trekken wegens nalatigheid en hen gesommeerd mij de ontvangen betalingen van Juli en Augustus te doen toekomen!
Hierop heb ik dus wel een reaktie gehad, met verwijten dat ik niet gemeld zou hebben dat de alimentatie niet was ontvangen en dat ik dus zelf derhalve schuldig zou zijn aan nalatigheid en mocht ik toch de opdracht in willen trekken ik de nog gemaakte kosten moet betalen. Dit melden is in tegenstelling tot de laatste vermelde wijzigingen op de website "Laatste nieuws") en de gemaakte kosten door de alimentatie plichtige moeten worden voldaan en ik bovendien geen provisie betaal voor wat ik niet heb ontvangen natuurlijk!

Wederom dus een e-mail gestuurd en er op gewezen dat ik het niet hoef te melden als ik het niet ontvangen heb.
Ik heb tevens vermeld het CBAI nog eenmaal in de gelegenheid te willen stellen om toch nog de opdracht alsnog accuraat en correct uit te voeren, een verzoek tot voortgang verslag te doen en mij een rekening- overzicht van de voldane betalingen van betalingsplichtige toe te zenden, en benadrukt om direct de juiste stappen te ondernemen wegens het niet nakomen van de afbetalingsregeling die hierdoor dus is verlopen.
Nu nog niets ontvangen of gehoord dus.



Trudy
beginner
beginner

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 31-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI? Empty Re: Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI?

Bericht van Yvette wo sep 08, 2010 9:18 pm

iedereen die de samenwerking met het CBAI wil verbreken moet ineens kosten gaan betalen, terwijl de debiteur deze al voldaan heeft. De incasso kosten zijn voor rekening van de debiteur en niet voor de crediteur, alleen bij het CBAI brengen ze deze kosten 2 maal in rekening! Handige manier op klanten aan zich te binden................
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI? Empty Re: Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI?

Bericht van 123 wo sep 08, 2010 11:07 pm

Trudy dat verwijt van hen ,slaat nergens op,lees het contract maar eens na,daarop staat juist dat je verplicht bent te "melden",als je op een andere manier dan via hun inning,geld hebt ontvangen van je ex.Beetje tegenstrijdig dus,je geeft ze opdracht tot inning,maar blijkbaar moet je die opdracht telkens weer bevestigen,zie dat maar eens voor elkaar te krijgen ...

123
moderator
moderator

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI? Empty Re: Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI?

Bericht van Trudy do sep 09, 2010 12:29 am

123 schreef:Trudy dat verwijt van hen ,slaat nergens op,lees het contract maar eens na,daarop staat juist dat je verplicht bent te "melden",als je op een andere manier dan via hun inning,geld hebt ontvangen van je ex.Beetje tegenstrijdig dus,je geeft ze opdracht tot inning,maar blijkbaar moet je die opdracht telkens weer bevestigen,zie dat maar eens voor elkaar te krijgen ...


Hoi, ja snap ik helemaal! Hoe kunnen we in bv Radar iemand inschakelen die de boel eens even onder zoekt?? We kunnen wel lekker er over praten maar blijven op deze manier toch met de problemen zitten dat het CBAI niet goed functioneerd!
Dank je voor je reaktie! vr gr Trudy

Trudy
beginner
beginner

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 31-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI? Empty radar

Bericht van a do sep 09, 2010 9:37 am

Radar heb ik een email verstuurd vorige week, hier heb ik nog geen reactie op. Ik denk dat je het beste kan bellen. Vorige week heb ik aangifte gedaan bij de politie?, hebben jullie dat ook gedaan?


Misschien is het handig om over de prive mail te communiceren, dan weten we zeker dat het CBAI niet mee kijkt.


a
2 sterren
2 sterren

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI? Empty Re: Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI?

Bericht van boos72 do nov 04, 2010 2:41 pm

ja hier nog een slachtoffer , ik wacht al een paar maanden... pffffffff
t' is in juni al voldaan, maar tot op heden...noppes


zo boos Evil or Very Mad

boos72
beginner
beginner

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 02-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI? Empty Re: Zijn er nog mensen die op hun geld wachten van het CBAI?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum