Meldpunt gedupeerde CBAI
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dreigen is geld krijgen!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Dreigen is geld krijgen! Empty Dreigen is geld krijgen!

Bericht van Yvette do sep 02, 2010 7:57 am

Inmiddels heb ik een beetje in de gaten hoe het werkt bij het CBAI, iedereen die een dreigement geuit heeft, heeft inmiddels geld gekregen. Echter als je dreigt krijg je ook een mooie brief met daarin o.a dat de doorbetaling van alimentatie geen kerntaak is van het CBAI. Al deze brieven zijn het zelfde. Tot op heden heb ik geen geld en geen brief gehad, maar heb ook geen dreigingen aan zijn adres gestuurd en zo weet ik er van nog een paar.
Nou vind ik persoonlijk niet dat het om een dreiging gaat maar gewoon confronteren met de feiten, hij zegt geen geld onder zich te houden ook daar verschil ik van mening met meneer. Mijn ex heeft in juni het openstaande bedrag voldaan maar op 2 september heb ik nog niets, dus mijn geld heeft hij al meer dan 2 maanden onder zich! Hoe zit het met de rente die deze meneer over ons geld krijgt? Geloof me dat is een aardig bedrag als ik alles zo bij elkaar optel, een luxe vakantie misschien?
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Dreigen is geld krijgen! Empty Dreigen is ontvangen

Bericht van 123 vr sep 03, 2010 6:11 pm

Helaas heeft dit in het verleden ook maar tijdelijk gewerkt,en dat was geen dreigen,maar gewoon vragen hoe het nou stond met alle beloftes en blijkbaar moest het diverse malen via een advokaat om weer even een impuls te krijgen.
Kostenplaatje wat daar aan hing hebben we het maar even niet over.
Zelfs het voorstel van een advokaat om het beslag dan via advokaat te laten lopen kon niet want 2 beslagen was niet mogelijk,dat was ook de opzet niet er werd voorgesteld tot overname,maar alle kosten zouden dan doorberekend worden,want dat betekende beeindiging van contract??????????????????Tsja het lijkt me dat het ooit een keer tot beeindiging komt,ook al zouden ze goed werk geleverd hebben.Alimentatie loopt niet levenslang door.Mij lijkt als het zoooooo druk is,je blij bent met ieder aanbod om de zaak te verlichten....Dus conclusie als zaak beeindigd wordt,betaal je alle kosten,terwijl die al op ex verhaald zijn via beslag.Wie het nog weet mag het zeggen,want ik weet het nl niet...

123
moderator
moderator

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum