Meldpunt gedupeerde CBAI
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grote verontwaardiging!!!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Grote verontwaardiging!!! Empty Grote verontwaardiging!!!

Bericht van Yvette do jul 12, 2012 7:18 pm

Ik heb zojuist vernomen dat er geen baten zijn bij het CBAI en de kans aanwezig dat het faillisement wordt opgeheven. Hierdoor ben ik zeer verontwaardigd, deze meneer zal toch wel inkomsten hebben/krijgen. Dan kan hij daar toch iedere maand een bedrag van afstaan aan zijn schuldeisers, dit word ook verlangt van alimentatieplichtigen.....

Ik ken een geval van een goede vriendin die 3 jaar geleden een flinke erfenis kreeg van een tante. Zij zette samen maar haar dochter van toendertijd 22 en nagel/zonnestudio op. Vriendin runde afdeling zonnestudio en dochter was nagelstyliste. Nu wil het geval dat de zonnestudio niet echt liep, maar daarin tegen de nagelstudio als een trein. Dochter krijgt echter allergie voor nagelproducten en kan haar taken niet meer uitvoeren. Kortom , faillisement. Nu bijna een jaar later, heeft moeder een uitkering van socialedienst maar moet alles inleveren aan schuldeisers, ze krijgt zelf 35 euro per week om van te leven. Dochter (alleenstaande moeder van een kind van 7) zit weer om school om zo een diploma te behalen en werk te kunnen vinden om haar zelf te bedruipen, daarnaast doet ze schoonmaakwerk in een hotel. Ook dochterlief kan alles inleveren, en zal straks met school moeten stoppen. Hoe kan dit? Dat hardwerkende mensen die door hun eigenschuld om failliet gaan hun leven lang achtervolgt worden door schuldeisers en een grote vuile vieze oplichter, waar van wij weten dat hij mensen voor tientallenduizenden euro heeft opgelicht, vrij uit kan gaan. Wij weten dat alleen 1 gedupeerde in totaal 33.000 euro aan alimentatie te goed, sclechts 11.000 gekregen de andere 22.000 zijn verdwenen aan kosten ect. Ook hebben we inmiddels bewijzen dat alimentatie plichtigen netjes betaald hebben aan het CBAI ( wat Dhr. Boltjes ontkent, hij zou volgens eigen zeggen geld van de gedupeerde tegoed hebben) Dit geld in achter over gedrukt door Boltjes, groep gedupeerde is met deze praktijken dus 2 x zo groot als bij ons bekend en toch zal hij hier niet voor hoeven boeten!!!
Rara hoe zit de maatschappij in elkaar, hardwerkende mensen die door het lot overvallen worden moeten boeten en een boef gaat vrijuit!!!!
Begrijpen jullie het nog, en begrijpen jullie mijn grote verontwaardiging?
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote verontwaardiging!!! Empty Re: Grote verontwaardiging!!!

Bericht van 123 do jul 12, 2012 8:50 pm

Inderdaad is dit te ongeloofwaardig,en dan te bedenken welke antwoorden er gegeven werden als je bij instanties je achterstand aankaartte(zomaar een citaat uit de velen):

Heb mij tot het CBAI gewend om de alimentatie te innen, wat tot gevolg heeft een achetrstand van 30.000 euro. nu heeft het CBAI toch 2000 euro weten te innen, maar dat word gereserveerd voor hun onkosten, kan dit allemaal zomaar, en mijn achterstand hoe krijg ik die. Heb inmiddels 2,5 jaar alimentatie tegoed, wie kan mij helpen

Dit mag natuurlijk niet en dus kunt u het CBAI aansprakelijk stellen voor hun nalatigheden en de gevolgschade (rente, kosten, overige).

Tsja makkelijk gezegd,en heeft iemand zich al eens gerealiseerd dat het te vorderen bedrag met de rente,kosten ed dus eigenlijk nog vele malen hoger is???

123
moderator
moderator

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote verontwaardiging!!! Empty Re: Grote verontwaardiging!!!

Bericht van Yvette do jul 12, 2012 9:28 pm

123 schreef:Inderdaad is dit te ongeloofwaardig,en dan te bedenken welke antwoorden er gegeven werden als je bij instanties je achterstand aankaartte(zomaar een citaat uit de velen):

Heb mij tot het CBAI gewend om de alimentatie te innen, wat tot gevolg heeft een achetrstand van 30.000 euro. nu heeft het CBAI toch 2000 euro weten te innen, maar dat word gereserveerd voor hun onkosten, kan dit allemaal zomaar, en mijn achterstand hoe krijg ik die. Heb inmiddels 2,5 jaar alimentatie tegoed, wie kan mij helpen

Dit mag natuurlijk niet en dus kunt u het CBAI aansprakelijk stellen voor hun nalatigheden en de gevolgschade (rente, kosten, overige).

Tsja makkelijk gezegd,en heeft iemand zich al eens gerealiseerd dat het te vorderen bedrag met de rente,kosten ed dus eigenlijk nog vele malen hoger is???

Heel makkelijk gezegt, je wordt bestolen, vervolgens laat de dief zich failliet verklaren, faillisement wordt op geheven bij het ontbreken aan baten en als er dan geen schuldsanering voortvloeit uit faillisement kan je naar je centen fluiten..........................
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote verontwaardiging!!! Empty Re: Grote verontwaardiging!!!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum