Meldpunt gedupeerde CBAI
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2011 een nieuw begin

2 plaatsers

Ga naar beneden

2011 een nieuw begin Empty 2011 een nieuw begin

Bericht van Gaya vr dec 31, 2010 5:08 pm

Beste allemaal,

Voor iedereen hier een mooi en liefdevol 2011. Laat al je wensen uitkomen en zorg goed voor jezelf. Leef om te genieten en laat los wat je pijn doet!

Heel veel liefs,
Gaya
[i]

Gaya
5 sterren
5 sterren

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2011 een nieuw begin Empty Re: 2011 een nieuw begin

Bericht van a ma jan 03, 2011 11:52 am

Beste Gaya,

Lief bericht! Jij ook een goed 2011, en hopen dat al deze ellende voor iedereen begin dit jaar nog eindigd!

Groetjes A

a
2 sterren
2 sterren

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2011 een nieuw begin Empty Re: 2011 een nieuw begin

Bericht van a ma jan 03, 2011 11:55 am

Ik vind het belachelijk dat de rechtsbijstandsverzekering niks wil doen, dit heeft toch niks meer met alimentatie te maken maar met oplichting! Hun enige argument is dat het woord alimentatie in CBAI voor komt!!!

a
2 sterren
2 sterren

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2011 een nieuw begin Empty Re: 2011 een nieuw begin

Bericht van Gaya ma jan 03, 2011 9:32 pm

Dat je rechtsbijstand niets voor je doet klopt. Zolang het een voortvloeisel uit je scheiding is doen ze helemaal niets voor je. Tja wanneer het gaat om alimentatie is dit een voortvloeisel uit je scheiding. Maar ik ben het met je eens, het voelt als onrechtvaardig, waar betaal je anders voor, toch!

Heb je niets aan een advocaat op basis van toevoeging? Kijk anders even op internet of je er voor in aanmerking komt. Gaat op basis van inkomen.

Ik weet niet of je aangiften heb gedaan, maar als je wel aangiften heb gedaan dan wordt de officier van justitie degene die jou zaak gaat aanvechten bij de rechtbank mocht het zover komen. Meld je nu al vast aan bij slachtofferhulp. Die kunnen je dan bijstaan voor de voeging.

Gaya
5 sterren
5 sterren

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2011 een nieuw begin Empty Re: 2011 een nieuw begin

Bericht van a ma jan 03, 2011 10:05 pm

Bedankt voor je reactie.
Het gaat nog om de rekening van de deurwaarde die het cbai weigert te betalen.. en ik vind het ontzettend stom dat ik een groot deel van mijn studiegeld aan een crimineel moet betalen!

Ik heb een advocaat gehad, maar die deed ook eigenlijk helemaal niks. Nu is het even uitzoeken of het waard is om te gaan procederen of niet. Of dat het me uiteindelijk alleen een hogere rekening opbrengt. Maar de rechtsbijstand wil dus niks doen, daar hoopte ik nog wat op.
Aangifte heb ik ook gedaan, maar wat gaan de officier van justitie dan doen?

a
2 sterren
2 sterren

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2011 een nieuw begin Empty Re: 2011 een nieuw begin

Bericht van Gaya di jan 04, 2011 5:34 pm

De rekening van de deurwaarder sta jij buiten. Jij heb geen afspraken met de deurwaarder. Dat heb ik al eerder geschreven hier op de site. De deurwaarder moet naar het CBAI en het CBAI moet bij jou komen. Ik weet niet hoe jou situatie is. Je kan ook wachten tot de deurwaarder contact met jou opneemt. Dan gaan ze misschien proberen loonbeslag te leggen. Dat moet via de rechter en dan kan jij daar ook jou verhaal doen. Dan moet je wel naar de rechtbank toe.

Wanneer een advocaat niets voor je doet kan je overstappen naar een andere. Je kunt ook even afwachten wat regeldit gaat doen voor ons.

Wanneer er voldoende aangiftes zijn in Zwolle komt er een onderzoek, als dat al niet loopt. Dan gaat het naar de ovj en die bekijkt op het een zaak gaat worden. Besluit deze of het een rechtzaak gaat worden dan komt het voor de rechter. Maar ook de ovj zal ook nog een onderzoek uit laten voeren. Er kunnen dus zomaar maanden overheen gaan. Uiteindelijk zal het CBAI dan voor de rechter moeten komen.

Gaya
5 sterren
5 sterren

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2011 een nieuw begin Empty Re: 2011 een nieuw begin

Bericht van a di jan 04, 2011 8:05 pm

Ik heb zelf de deurwaarde ingeschakeld om mijn geld bij het CBAI te laten incasseren, dus ik heb wel afspraken, in de algemene voorwaarden met de deurwaarde. Nu moet ik op een rij zetten wat het allemaal gaat kosten.
En ik kan de advocaat nog inzetten als het nodig is, maar de deurwaarde kan ook al wel veel, als het een zaak word.
Heb jij ook aangifte gedaan? Heb je hier ooit iets van gehoord, hoever ze zijn?
Hoe staat het er bij jou voor?

Groetjes A

a
2 sterren
2 sterren

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2011 een nieuw begin Empty Re: 2011 een nieuw begin

Bericht van Gaya di jan 04, 2011 8:10 pm

Maar dan moet het CBAI toch de rekening van de deurwaarder betalen? Gaan ze het daar maar halen. Hun kunnen blijkbaar wel contact krijgen met het CBAI als ze jou geld terug hebben kunen halen.

Er kan zomaar een jaar duren voor je wat hoort en het is een groot onderzoek. Dus afwachten maar.

Gaya
5 sterren
5 sterren

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2011 een nieuw begin Empty Re: 2011 een nieuw begin

Bericht van a di jan 04, 2011 8:16 pm

Nou ik had het plots op mijn rekening, dit wist de deurwaarde nog helemaal niet. Dus nu moet ik het betalen zegt de deurwaarde of procederen.

Nou er zijn al 5 maanden om:) dus ze hebben nog even Wink

a
2 sterren
2 sterren

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2011 een nieuw begin Empty Re: 2011 een nieuw begin

Bericht van Gaya di jan 04, 2011 8:21 pm

Wat heeft de deurwaarder voor jou gedaan? Dat wat ze voor het CBAI hebben gedaan mogen ze niet bij jou in rekening brengen.

Ja ze hebben nog heel lang de tijd.

Gaya
5 sterren
5 sterren

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2011 een nieuw begin Empty Re: 2011 een nieuw begin

Bericht van a di jan 04, 2011 8:32 pm

Ze hebben niets voor het cbai gedaan, mijn vader heeft na de brieven van het cbai betaald er is dus geen deurwaarde aan te pas gekomen voor de alimentatie.

a
2 sterren
2 sterren

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2011 een nieuw begin Empty Re: 2011 een nieuw begin

Bericht van Gaya di jan 04, 2011 9:05 pm

Nou dan kan de rekening ook niet hoog zijn die naar het CBAI is gegaan. Bovendien kunnen ze jou daar niet op aanspreken. Dit is een geschil tussen die twee partijen. Jij staat daar buiten.
Wanneer ze wel wat voor jou hebben gedaan, dan moeten ze dat bij de tegenpartij gaan halen.

Bel eens met de jurofoon of schrijf een bericht op gratis juridisch advies. Beter nog doe alle twee dan weet je zeker dat je goed zit.

Gaya
5 sterren
5 sterren

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2011 een nieuw begin Empty Re: 2011 een nieuw begin

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum