Meldpunt gedupeerde CBAI
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

stapje verder ?????

2 plaatsers

Ga naar beneden

stapje verder ????? Empty stapje verder ?????

Bericht van sylviasmit69 do nov 25, 2010 7:48 pm

Vorige week heb ik tot 2 keer toe een mail gestuurd naar het CBAI over hoe de stand van zaken was .Geen reactie...goh Evil or Very Mad
Heb daarom op donderdag maar een mail gestuurd naar het deurwaarderskantoor waar ze nu zaken mee doen. Eerder had ik al telefonisch contact met hun opgenomen om te vragen hoe het er nu voor stond, er zou immers loonbeslag gelegd gaan worden. Eigenlijk wilden ze aan te telefoon geen mededelingen doen omdat dat rechtstreeks zou gebeuren via het cbai. Nou we weten allemaal hoe dat verloopt. Ik vroeg ze alleen maar een antwoord op mn vraag of en wanneer ze de eerste keer beslag hadden gelegd, en per godgratie ze konden me vertellen dat dat eind oktober was gebeurd.Toch een belangrijk bericht waar ik toch van op de hoogte gesteld had moeten worden, het gaat immers om MIJN geld !! Maar ik had daar van het cbai nog geen bericht van gehad. Enfin, vorige week donderdag dus maar die mail gestuurd naar H.... in Zuidhoorn, een boze mail. en jeetje vrijdagochtend had ik al een telefoontje terug van de deurwaarder. Mevrouw hoorde mn verhaal aan over het reilen en zeilen van het cbai, dat ze niet reageren op post/mail,post zelfs retour afzender sturen, ze telefonisch onbereikbaar zijn,en dreigementen niets uithalen .Volgens mij schrok ze daar toch van want ze heeft me min of meer een toezegging gedaan dat ze het geinde geld nu rechtstreeks aan mij over willen maken zonder tussenkomst van dat malafide burootje.Nou we zullen maar weer afwachten........

sylviasmit69
beginner
beginner

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 21-09-10

Terug naar boven Ga naar beneden

stapje verder ????? Empty Re: stapje verder ?????

Bericht van Yvette vr nov 26, 2010 11:42 am

Ik heb eerlijk gezegt ook geen vertrouwen in deurwaarder H, zij zijn willens en wetens met een malafide incassobureau in zee gegaan. Zij waren van alle verhalen op de hoogte maar hebben tegen een medegedupeerde telefonisch mede gedeeld dat dat hun verantwoording niet is. Zij beperken zich tot het uitvoeren van de opdrachten van het CBAI en of het CBAI dan hun clienten uitbetaald of niet is hun zaak niet! Kan je alleen adviseren: wees op je hoede.
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

stapje verder ????? Empty Re: stapje verder ?????

Bericht van sylviasmit69 vr nov 26, 2010 3:21 pm

Ben zeker op mn hoede, het is nu al zo vaak voor gekomen dat je blij gemaakt word met een dooie mus. Weet ook niet hoe lang het normaal gesproken duurt voor er loonbeslag uitbetaald word hoor, heeft iemand daar ervaring mee ? Op zich zou er nu al voor de tweede keer loonbeslag gelegt moeten zijn, aangezien het loon altijd rond de 22 gestort wordt. En ze hebben van oktober al geind(zeggen ze). Ik weet niet of het een optie is maar ik heb er wel eens aangedacht om de FIOD in te schakelen, die zijn er ook voor fraude zaken en mijninziens is dit een grote fraude bende.

sylviasmit69
beginner
beginner

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 21-09-10

Terug naar boven Ga naar beneden

stapje verder ????? Empty Re: stapje verder ?????

Bericht van Yvette vr nov 26, 2010 3:56 pm

Fiod doet niets, normaal gesproken heeft de deurwaarder zich aan een termijn van door betaling te houden, maar bij incassobureaus moet je je maar afvragen wat deze termijn is. Ook mijn geld hebben ze in juni geint en kreeg ik na veel inzet van mijn kant pas is september. Maar ook niet alles, ze hebben de dossierkosten op mijn ex verhaalt maar ook bij mj in rekening gebracht en daar wacht ik nu nog steeds op............
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

stapje verder ????? Empty Re: stapje verder ?????

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum