Meldpunt gedupeerde CBAI
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het is nog niet opgelost!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Het is nog niet opgelost! Empty Het is nog niet opgelost!

Bericht van a wo okt 13, 2010 10:21 pm

Het is de laatste dagen erg stil op het forum & ook en radarforum, maar dit betekend niet dat het opgelost is.
Ik ben nog druk bezig.
Ik hoop dat er gauw meer gaat gebeuren.

Er zijn nu 21 mensen lid van het forum, wie heeft er nu nog niet zijn geld gehad?
Ik zou het fijn vinden als jullie even een berichtje achterlaten met de stand van zaken.

Hopelijk word er een uitzending van gemaakt en word het snel opgelost!

a
2 sterren
2 sterren

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is nog niet opgelost! Empty Re: Het is nog niet opgelost!

Bericht van Yvette do okt 14, 2010 11:02 am

a schreef:Het is de laatste dagen erg stil op het forum & ook en radarforum, maar dit betekend niet dat het opgelost is.
Ik ben nog druk bezig.
Ik hoop dat er gauw meer gaat gebeuren.

Er zijn nu 21 mensen lid van het forum, wie heeft er nu nog niet zijn geld gehad?
Ik zou het fijn vinden als jullie even een berichtje achterlaten met de stand van zaken.

Hopelijk word er een uitzending van gemaakt en word het snel opgelost!

Het is inderdaad nog lang niet opgelost, iedere dag melden zich nog nieuwe gedupeerde op dit forum. Ik ben nog steeds druk om media aandacht te krijgen en hoop dit op niet al te lange termijn voor elkaar te hebben, de groep word steeds groter en dat is erg belangrijk. Hoe meer klachten hoe groter de kans dat we deze wanpraktijken kunnen stoppen.
De link van ons forum staat nu ook op Hyves, een van de nieuwe forumleden heeft deze plaatst. Vind ik een prima idee, bedankt daar voor. Zijn er nog mensen met ideen? Wie van jullie staan er achter contact op te nemen met Regeldit om eens te kijken wat we kunnen doen?
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is nog niet opgelost! Empty Re: Het is nog niet opgelost!

Bericht van 123 do okt 14, 2010 11:35 am

Ik ben ervoor om contact op te nemen en te bekijken wat ze kunnen betekenen voor al die mensen die zwaar in de problemen zitten

123
moderator
moderator

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is nog niet opgelost! Empty Re: Het is nog niet opgelost!

Bericht van jolandakraaipoel do okt 14, 2010 2:57 pm

misschien is twitter ook een optie, weet zelf alleen niet hoe dat werkt...;-)

jolandakraaipoel
beginner
beginner

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 14-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is nog niet opgelost! Empty Re: Het is nog niet opgelost!

Bericht van Yvette do okt 14, 2010 3:03 pm

jolandakraaipoel schreef:misschien is twitter ook een optie, weet zelf alleen niet hoe dat werkt...;-)

Ik ook niet, maar er is hier vast wel iemand die het wel weet. A weet jij dat toevallig?
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is nog niet opgelost! Empty Re: Het is nog niet opgelost!

Bericht van a do okt 14, 2010 3:23 pm

Admin schreef:
jolandakraaipoel schreef:misschien is twitter ook een optie, weet zelf alleen niet hoe dat werkt...;-)

Ik ook niet, maar er is hier vast wel iemand die het wel weet. A weet jij dat toevallig?

Ik heb ook geen idee...

a
2 sterren
2 sterren

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is nog niet opgelost! Empty Re: Het is nog niet opgelost!

Bericht van a do okt 14, 2010 3:37 pm

contact opnemen met regeldit kunnen we doen, maar ik vind het wel raar dat hij zich zelf aanmeld bij ons.

Maar we kunnen om een kosteloos advies vragen?

a
2 sterren
2 sterren

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is nog niet opgelost! Empty Re: Het is nog niet opgelost!

Bericht van jolandakraaipoel do okt 14, 2010 8:42 pm

Zolang hij ook maar niet eentje van Boltjes is....

jolandakraaipoel
beginner
beginner

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 14-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is nog niet opgelost! Empty Re: Het is nog niet opgelost!

Bericht van a do okt 14, 2010 8:44 pm

jolandakraaipoel schreef:Zolang hij ook maar niet eentje van Boltjes is....

Ik vertrouw het niet.

a
2 sterren
2 sterren

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is nog niet opgelost! Empty Re: Het is nog niet opgelost!

Bericht van Yvette do okt 14, 2010 10:05 pm

a schreef:
jolandakraaipoel schreef:Zolang hij ook maar niet eentje van Boltjes is....

Ik vertrouw het niet.

Dat waren mijn zelfde gedachte in het begin, maar wellicht kunnen ze ons informeren over hoe nu verder. Wat niet wil zeggen dat we dat ook moeten of gaan doen.
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is nog niet opgelost! Empty Re: Het is nog niet opgelost!

Bericht van jolandakraaipoel vr okt 15, 2010 8:25 am

ik ben gisteren bij de politie geweest en die adviseren ook om een gezamenlijke actie te doen, dat het een wel een gecompliceerde zaak gaat worden.....

ik ga kijken of ik iets met twitter kan doen, moet toch niet zo moeilijk zijn....
hoe meer mensen, hoe meer kans op actie, toch?

laat regeldit maar eens met een optie komen, wellicht kunnen we er iets mee?

jolandakraaipoel
beginner
beginner

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 14-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is nog niet opgelost! Empty Re: Het is nog niet opgelost!

Bericht van Yvette vr okt 15, 2010 6:45 pm

jolandakraaipoel schreef:ik ben gisteren bij de politie geweest en die adviseren ook om een gezamenlijke actie te doen, dat het een wel een gecompliceerde zaak gaat worden.....

ik ga kijken of ik iets met twitter kan doen, moet toch niet zo moeilijk zijn....
hoe meer mensen, hoe meer kans op actie, toch?

laat regeldit maar eens met een optie komen, wellicht kunnen we er iets mee?

Heb je aangifte kunnen doen? Heb een poging op twitter gewaagd, maar is niets voor mij wordt er gek van. Maar zou super zijn als het je lukt, hoe meer mensen we bereiken hoe beter, laat even weten of het gelukt is succes
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is nog niet opgelost! Empty Re: Het is nog niet opgelost!

Bericht van 123 di okt 26, 2010 8:04 pm

Inderdaad is het nog niet opgelost,want waar zijn de lopende beslagen ondergebracht,toen de samenwerking tussen deurwaarder en CBAI beëindigd is ?
Liep er beslag bij een andere deurwaarder of kan ik nu een ziedende ex verwachten omdat er opnieuw ingevorderd gaat worden en dit misschien al gebeurd is???

123
moderator
moderator

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is nog niet opgelost! Empty Re: Het is nog niet opgelost!

Bericht van regeldit wo nov 17, 2010 1:14 pm

Beste mensen,

Enkelen van jullie hebben inmiddels na contact met ons een voorlopig voorstel per mail gekregen over hoe we vanuit de juridische hoek de problemen met CBAI zouden kunnen gaan oplossen voor jullie.

Het is erg belangrijk dat er twee dingen gebeuren:

1. Samen sterk. Juridische actie heeft in het geval van meerdere of veel gedupeerden alleen zin als zoveel mogelijk mensen meedoen. Dat maakt de zaak van ieder van jullie sterker. Ook is dit belangrijk voor de kostendeling. Bij enkele tientallen mede-eisers worden de onvermijdelijke deurwaarders- griffie- en advieskosten voor iedereen makkelijk draagbaar.

2. Communicatie. Dit geval van fraude is een schrijnende zaak, en het is belangrijk dat we zoveel mogelijk media en beslissers in de politiek en het bedrijfsleven op de hoogte brengen van de misstanden.

Om zowel een communicatiecampagne als het begin van juridische actie te kunnen lanceren is het heel belangrijk om zo snel mogelijk alle handen op een buik te leggen en aan de slag te gaan. Dit kunnen we (jullie) alleen doen als iedereen met zijn of haar eigen verhaal komt en actief meedoet. Om dit te realiseren moeten we op korte termijn op een voor iedereen zo handig mogelijke locatie afspreken voor een bijeenkomst waarbij allee geïnteresseerden voor zichzelf kunnen beslissen of zee meedoen aan de gezamenlijke actie tegen CBAI.

Mijn collega Charlotte is met sommigen van jullie inmiddels in contact over deze zaken. Ik wil jullie graag met klem oproepen om zich te melden en mee te werken aan deze bijeenkomst. De tijd dringt; met elke dag dat we niks doen wordt de slagingskans kleiner.

Zoals ik al eerder op dit forum heb gepost, wees alsjeblieft niet bang voor kosten. Bij Regeldit.nl brengen wij sowieso geen kosten in rekening voordat we met z'n allen eens zijn en een duidelijke strategie kiezen. Daarna zal iedereen uiteraard in de gelegenheid zijn om voor zichzelf te beslissen of hij of zij meedoet, en pas dan kunnen we een voorlopige schatting van de juridische kosten maken en een voorschot met jullie afspreken.

Met andere woorden, laten we snel in actie komen en met elkaar om de tafel gaan. Mijn collega Charlotte staat jullie graag allemaal te woord en zal de organisatie van de bijeenkomst op zich nemen en snel regelen. Je kunt Charlotte te alle tijde bereiken:

mr. Charlotte Schilt
charlotte@regeldit.nl
020-5700165
06-16672775


Uiteraard zijn jullie ook meer dan welkom om langs te komen bij ons op kantoor, als je in de buurt van Amsterdam bent:

Regeldit.nl
Emmalaan 25
1075AT Amsterdam

Mocht ik jullie nog verder ergens mee kunnen helpen, je bent meer dan welkom: mail naar maxim@regeldit.nl of bel mij op 06 16111566. Ook indien je liever afspreekt dan telefonisch hierover in contact gaat, ben ik zeer bereid om met je af te spreken op een locatie die je handig uitkomt.

Laten we snel een einde aan dit onrecht gaan maken!

Maxim Gurvits
Regeldit.nl

regeldit
beginner
beginner

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 13-09-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is nog niet opgelost! Empty Re: Het is nog niet opgelost!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum