Meldpunt gedupeerde CBAI
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zoveel mogelijk aangifte doen!!!!!!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Zoveel mogelijk aangifte doen!!!!!! Empty Zoveel mogelijk aangifte doen!!!!!!

Bericht van zoveelste gedupeerde do feb 24, 2011 1:05 pm

In goed vertrouwen heb ik mij eind 2008 aangemeld bij het CBAI, omdat het LBIO toen nog geen partneralimentatie inde.
Uiteindelijk blijken het oplichters zijn met mooie verhalen.
Ook ik ben gedupeerd door het CBAI en ondanks dat mijn dossier gesloten is, wacht ik nog steeds op uitbetaling van geïnde alimentatie en de originele beschikking van de rechter. Gisteren 23 febr 2001 heb ik aangifte gedaan en de politie heeft mij gemeld vooral over te brengen om zoveel mogelijk aangifte te doen.
DUS WIE DIT LEEST EN OOK GEDUPEERDE IS, DOE METEEN AANGIFTE EN MELD JE AAN OP DEZE SITE!!!!!!!

zoveelste gedupeerde
beginner
beginner

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 21-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel mogelijk aangifte doen!!!!!! Empty Re: Zoveel mogelijk aangifte doen!!!!!!

Bericht van 123 do feb 24, 2011 1:22 pm

Om dezelfde reden als jij hebben zich inderdaad de meeste bij het CBAI gemeld.
Heb je al contact gezocht met de deurwaarder?
Als je al vanaf 2008 bij hen bent is er waarschijnlijk door Pranger geind,misschien kunnen zij je de hoogte van het bedrag doorgeven.
Succes!!

123
moderator
moderator

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 27-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel mogelijk aangifte doen!!!!!! Empty Re: Zoveel mogelijk aangifte doen!!!!!!

Bericht van zoveelste gedupeerde do feb 24, 2011 3:59 pm

Nadat ik vanaf augustus 2010 geen contact meer kon krijgen met het CBAI en er nergens meer op werd gerageerd werd, ben ik op onderzoek gegaan wat ik verder nog kon doen. Oktober 2010 heb ik contact met Pranger op kunnen nemen en via dit kantoor ben op de hoogte dat er april 2010 een bedrag over is gemaakt naar het CBAI voor uitbetaling. Dit is het bedrag wat ik nog steeds niet heb ontvangen.
Wat betreft het restbedrag, welke toen nog bij Prangers in depot stond, heb ik kunnen regelen dat zij dit zonder tussenkomst van het CBAI, kort daarop naar mij hebben overgemaakt (helaas met aftrek van kosten voor de deurwaarder) Ik moest hiervoor wel een mail naar het CBAI sturen om toestemming te vragen en Prangers heeft voor toestemming een brief gestuurd naar het CBAI. Daarna ontving ik op 20 oktober ook ineens een voortgangsrapport van het CBAI, waar ook het bedrag (bedrag wat zij al vanaf april in hun bezit hebben, met natuurlijk aftrek van kosten voor het CBAI) op vermeld staat voor uitbetaling. Ook dat zij mijn dossier sluiten en het afgewikkeld zou worden. Daarna niets meer vernomen en tot op heden geen uitbetaling ontvangen.
Vorige week een brief per post en 2 maal per fax naar het CBAI verzonden. De post ontving ik twee dagen later retour, met de melding dat de postbus opgeheven was. De de fax is wel doorgekomen en nu maar weer afwachten of er iets gebeurd....
Het adres van de postbus staat nog wel op de site???
De rechtsbijstand kan hier niets in betekenen, omdat het voortvloeid uit een scheiding.
Ze gaven de optie om een deurwaarder in te schakelen.....

zoveelste gedupeerde
beginner
beginner

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 21-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel mogelijk aangifte doen!!!!!! Empty Re: Zoveel mogelijk aangifte doen!!!!!!

Bericht van Yvette do feb 24, 2011 9:10 pm

@ zoveelste gedupeerde: Helemaal mee eens, hoe meer aangiftes hoe meer aandacht voor de grote groep gedupeerde. Er zijn nu 68 gedupeerde bekend bij de recherche, echter heeft slechts een klein deel daar van aangifte gedaan. Hoe meer aangiftes hoe eerder dit bij de officier van justitie beland en hoe eerder we deze frauduleuze praktijken kunnen stoppen!
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel mogelijk aangifte doen!!!!!! Empty ik heb ook aangifte gedaan

Bericht van justme do apr 07, 2011 10:58 am

Naar aanleiding van de mail van gistren heb ik ook aangifte gedaan en alle bewijs stukken gecopieerd en mee geleverd.
Nu maar afwachten. Hoop dat ze deze mensen kunnen stoppen!!!

justme
beginner
beginner

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 09-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel mogelijk aangifte doen!!!!!! Empty Re: Zoveel mogelijk aangifte doen!!!!!!

Bericht van Yvette do apr 07, 2011 3:39 pm

justme schreef:Naar aanleiding van de mail van gistren heb ik ook aangifte gedaan en alle bewijs stukken gecopieerd en mee geleverd.
Nu maar afwachten. Hoop dat ze deze mensen kunnen stoppen!!!

Fijn dat je nu ook aangifte gedaan hebt.Gelukkig wordt het door de politie een stuk makkelijker gemaakt met de formulieren die we allemaal ontvangen hebben.Je hoeft niet meer naar het bureau en je kunt gewoon van uit huis wanneer het je schikt de aangifte doen.
Voor diegene die ze niet ontvangen heeft en ook aangifte willen doen, laat het me even weten dan krijg je ze zsm.
Yvette
Yvette
Admin
Admin

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-08-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

https://incassofraude.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoveel mogelijk aangifte doen!!!!!! Empty Re: Zoveel mogelijk aangifte doen!!!!!!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum